Pages

kembali melakar di hujung pena ^__^

Aku merinduimu Belog ku..

Alhamdulillah..saya skarang dah masuk sem 4 untuk diploma pengajian islam sains kontemporari dan bakal masuk ke sem 5.sudah banyak halangan dan rintangan yg ditempuhi..syukran jazilan ntuk smua sahabat facebook saya..,hasil ilham saya dan sumber semangat fatin Adilah untuk terus dan terus bertarbiyah.juga kepada salah seorang sahabat bg saya cukup memberi ilham untuk saya sambung berkarya.namanya sebaiknya saya rahsiakan..syukran sahabat untuk motivasi itu.



kali ini saya cuba untuk berkarya dengan lebih santai dan tidak terlalu keras.biarlah saya jadikan hasil pena saya ini untuk tarbiyah umum.mohon share ilmu dari anda semua =)





0 Hamba Allah tinggalkan jejak :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright by © 2010 Hubbul Ilahiyah
Design by ♫ Princess Nabilah Blogspot ♫ You want to get one design too? Let's go my website Facebook Princess Nabilah