Pages

Islam ditindas! jangan hanya diam!

>ADILKAH BAGI MUSLIM JIKA....




Terbitnya kenyataan akhbar..,fakta yang ditulis oleh individu itu dipercayai,digempar gempurkan dan disebarkan bulat-bulat.

TETAPI..

AlQuran yang diwahyukan Allah itu dpersoalkan firmannya..dibakar..malah dihina..




Seorang Yahudi yang memelihara janggut dan jambangnya akan dianggap patuh mengamalkan ajaran agama mereka.

TETAPI...


Jika seorang Muslim yang memelihara janggutnya untuk mengikuti sunnah yang diajarkan agamanya..,Dia akan dianggap pengganas,seorang ekstremis dan berimej teroris!



Seorang wanita di barat khususnya yang menjadi suri rumah sepanjang masa untuk menjaga anak2 nya dan menguruskan keluarganya setiap masa dianggap sebagai ibu mithali dan disayangi masyarakat..

TETAPI...



Jika seorang wanita Islam yang melakukan perkara yang sama yang berniat untuk menjaga hal ehwal keluarganya,Islam yang dituduh menindas dan mengongkong mereka!





Pelajar kampus boleh memakai fesyen yang disukainya untuk pergi ke kolej tanpa menghiraukan fesyen itu menjolok mata atau tidak*di barat khususnya*.pentadbiran universiti pasti akan membenarkannya kerana hak setiap individu yang bebas berpakaian mengikut citarasa mereka.

TETAPI...



Jika seorang wanita Islam datang ke kampus dengan mengamalkan garisan syarak agama untuk pemakaiannya..,dia akan di'banned' daripada terus mengikuti pengajian hanya kerana mempraktikkan pemakaian Islam yang dituntut dan dianggap berimej ekstremis!



Seseorang dari agama lain membunuh..,menghancurkan negara lain,mahupun menindas mereka,agama anutan mereka tidak dipertikaikan mahupun dipersalahkan..

TETAPI..



Jika seorang Islam yang membuat jenayah atau kesalahan..''ISLAM lah yang salah!ISLAM yang membuat jenayah!''




Seorang watak hero yang berjuang untuk menyelamatkan orang lain,dia akan dihormati dan dijulang habis habisan

TETAPI..




Jika seorang warga Palestin yang bertaruh nyawa untuk menyelamatkan keluarganya dan anak2 nya yang masih kecil,isteri dan anaknya diperkosa...rumahnya diranapkan..masjidnya dirempuh jentera dan sekaligus dia digelar pengganas dan teroris!



Sebarkan mesej ini kepada sesiapa sahaja untuk menyanggah diskriminasi terhadap umat Islam..ayuh,bangkitlah semua..sanggupkah anda untuk terus berpeluk tubuh,melihat dan berdiam diri sahaja..??


PILIHAN DI TANGAN ANDA.....







0 Hamba Allah tinggalkan jejak :):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright by © 2010 Hubbul Ilahiyah
Design by ♫ Princess Nabilah Blogspot ♫ You want to get one design too? Let's go my website Facebook Princess Nabilah