Pages

Padah seks bebas!! elakkannya dari sekarang!

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah, lagi maha Penyayang..

Hoorayy!!valentine sudah tiba!!

sudahkah anda membuat persiapan..? dah beli ceklet..? bunga ros..? dah serve meja untuk candle lamp dinner ke..?

kalo sudah anda lah orang yang berjaya untuk ditipu ideologi kuffar. tahukah anda berapa ramai anak luar nikah yang dilahirkan hasil dr Malam Romantis valentine..? brapa ramai yang dh hilang virgin dr malam tersebut..? brapa ramai yg buat abortion..? dan brapa ramai pasangan yang mlakukan seks secara beramai2 pada malam tersebut..?Dan berapa ramai anak luar nikah yang dihasilkan pada bulan 10 selepas malam valentine..?

bila dah mengandung, bagi menutup malu mesti akan terdetiknya untuk menggugurkan kandungan tersebut.

sekiranya mengandung anak luar nikah, adakah si bakal ibu akan happy dan terus memaklumkan smbil mengucap tahniah kepada kedua ibu bapanya bahawa mereka akan mnjadi bakal nenek dan datuk. tidak bukan..?

Mohon keterbukaan minda dan muhasabah dengan sbaiknya di apabila membaca artikel ini.hilangkan sukzon hitam anda.x ramai remaja yang tahu dan sedar.kerana di mata pelaku maksiat, smuanya dilihat indah2 belaka. peringatan dan azab Allah ditolak ketepi.ini hakikatnya.nak tak nak inilah realiti yang berlaku sekitar kita. orang thu sedap nk buat, x tahu pun sakit selepas itu.

Bila tgok cara doktor gugurkan bayi ni, korang still terdetik ke nak buat abortion..?



jom kita tengok alat apa yang digunakan doktor untuk pengguguran.

Firstly, doktor akan guna jarum ini dan memasukkannya ke faraj anda untuk menyuntik air yang berlarutan garam bagi melemaskan bayi. ini baru mukaddimah, korang still rasa abortion x sakit ke..?


seterusnya, doktor akan guna kan speculum ni untuk membuka lubang faraj dengan lebih luas dengan bukaan seluas 10 cm. (nak tengok besar mana..? pi check pmbaris sekarang.)

dimasukkan macam ni...skru akan diputar2 dan faraj akan terbuka sedikit demi sedikit. siap terkoyak lagi.pedih.korang ingat x sakit ke?


x habes takat tu je,untuk mengeluarkan janin doktor yang baik hati itu menggunakan Cannulatube iaitu vakum yang sedutannya berkali ganda lebih kuat dr vakum biasa. tin biskut pun x sampai 5 saat dah remuk dikerjakan vacum ni.dah tin biskut pun remuk,rahim yang berorgan lembut itu apatah lagi.??




Lepas habis janin2 tersebut disedut vacuum yang canggeh itu, sisa2 janin yang tertinggal akan dikeluarkan menggunakan alat ni


untuk pengetahuan kalian, ini bukanlah pemicit jerawat yang slalu dijual dikedai2 runcit apatah lagi pengorek telinga.bnda ni adalah pengorek janin.hujungnya tajam seperti pisau dan dinding rahim si penggugur seni akan disiat2 menggunakan pisau mini ini.sisa2 janin yang tertinggal di rahim akan dikikis dan dikikis berkali2 seperti mengikis isi kelapa muda.

itu kalo janin masih kecil. tetapi sekiranya janin sudah membesar..cara ini digunakan..


sekali lagi saya ingin tegaskan, ini bukanlah pengepit kuih yang slalu digunakan makcik2 yang jual kuih pagi2 tu. bnda ni dinamakan forsep, dan fungsi forsep adalah seperti ini


ingat cara ni x sakit..? risiko maut untuk anda lebih tinggi. bila2 masa sahaja nyawa akan ditarik.dan sudah tentu, rahim anda still akan dikikis oleh pisau tajam currette.

''eleyh.. xpelah, try guna kaedah tradisional, lebih jimat and senang..''

abortion kaedah moden kan mahal maka slalunya kaedah tradisional akan digunakan.dan anda akan berhadapan dengan ini..




batang ubi kayu yang hujungnya ditajamkan dimasukkan ke dalam faraj anda.dan batang kayu yang tajam itu akan di jolokkan dan diputar2 kan di dalam rahim anda. masa yang diambil agak lama.Kaedah tradisional ini mengundang risiko maut yg sgt tinggi dan bila2 masa sahaja nyawa akan ditarik dan sempatkah anda untuk bertaubat ketika itu?



wahai penggugur bayi, anda memang KEJAM!


LELAKI SELAMAT KE..???

kita muhasabah hadis ni, ini adalah azab Allah kepada mereka yang melakukan seks bebas dan seks luar nikah.

"Tidaklah nampak suatu pbuatan MAKSIAT (ZINA) pd suatu kaum hingga mereka terang-terangan melakukannya, kecuali mereka akan ditimpa penyakit berjangkit & penyakit2 lain yg belum pernah ada pd org2 dulu sblm mereka“ (HR Ibnu Majah)

korang thu x apa pnyakit yang baru mncul di zaman kini yang tiada pada umat2 terdahulu akibat perbuatan seks..?

1) PENYAKIT HIV AIDS






Dan untuk pengetahuan anda, Penawar untuk AIDS tiada.yang ada cuma ubat yang melambatkan penyakit tersebut. itupun kos nya sangat2 tinggi dan hanya org tertentu boleh membelinya.Awal2 lagi Allah sudah menunjukkan kekuasaanNya sebagai peringatan kepada mereka2 yang masih lalai.


2) PENYAKIT S.T.D (sexual transmitted disease)


penyakit S.T.D berjangkit dari hubungan seks, ibu berpenyakit S.T.D menyusukan anaknya, dan lelehan cecair dari vagina atau penis.



ruam S.T.D


3)PENYAKIT GONOREA

tanda2 pnyakit gonorea adalah keputihan yang terlalu banyak dan kencing kadang kala tidak lawas. Apabila kencing, kencing keluar nanah dan darah. mata juga akan bernanah dan mengakibatkan buta. Dan juga boleh terkena pada kemaluan lelaki.


terjangkit ke mata jadi macam ni..




4) PENYAKIT SIFILIS

penyakit sifilis akan mengakibatkan ulser DIDALAM KULIT. sifilis boleh terkena pada lidah, iaitu kondom yang dihisap.


5) KETUAT (WART)

Ketuat adalah ketuat lah. apa lagi. hehe. tp bezanya Genital Warts ni, adalah ketuat yang tumbuh di kemaluan. ketuat di kaki boleh lah kopek. ketuat di kemaluan korang nak kopek macamana..? ketuat ni akan mengeras pada kemaluan. boleh jadi banyak smpai bertimpa-timpa.


''Kami guna kondom, pasti selamat!''

adakah anda tahu ramai juga pengguna kondom yang gagal menghalang pregnancy..?diatas bnyak sbb pecah di dalam rahim, berlubang dan sebagainya.

Prof. Dr. H. Dadang Hawari dalam seminar tentang HIV/AIDS di Fakultas Kedokteran Universitas Indonesia menyatakan konsentrasi virus HIV/AIDS banyak terdapat pada cairan liang senggama, sperma dan darah.

Pemakaian kondom menurutnya, tidak 100% selamat, ianya hanya mengurangkan risiko penularan AIDS/HIV sebanyak 30%. Hal ini disebabkan material kondom mengandungi beberapa kelemahan seperti:

• Bahan kondom terbuat dari karet (latex) yang merupakan senyawa hidrokarbon dengan polimerisasi; yang bererti berserat dan berpori bagaikan tenunan kain.

• Pori-pori kondom dan virus HIV/AIDS hanya dapat dilihat melalui elektron mikroskop.

• Sperma dapat dilihat dengan mikroskop biasa, sedangkan virus HIV/AIDS hanya boleh dilihat dengan elektron mikroskop. Kadar kegagalan penggunaan kondom dalam mengawal kehamilan mencapai 20%. Di Indonesia setiap tahun terdapat 3,5 juta kehamilan yang tidak diinginkan, dimana 60% diantaranya minta digugurkan.

dan penyakit2 di atas tetap akan berjangkit dengan cara lain walaupun anda menggunakan kondom.Bnda salah tetap salah, INGAT! Allah tetap akan tunjuk. Sekiranya Allah mengatakan ''JADILAH'' maka jadilah ia. saat Allah takdirkan janin itu tetap akan berada di dalam rahim si gadis maka jadilah ia. maka saat itu, jangan menyesal tidak berguna. kuasa Allah melebihi segala2 nya. Istighfar..

maka., sempena valentine yang dinantikan ramai pasangan muda saya ingin meberikan pesan..,

jangan Mudah terpengaruh dengan ideologi barat. cara hidup mereka tidak berpandukan fitrah mnusia yang sepatutnya. Allah sudah menggariskan cara hidup yang bersyariat. Yakin, pasti ada sebab, kenapa tidak boleh mlakukan seks bebas.kita sendiri tidak tahu adakah pasangan kita itu menghidap penyakit diatas atau tidak.INGAT, di dalam azab dan kekuasaan Allah itu, segala kemungkinan yang mustahil akan terjadi.

Kalian mungkin akan seronok sekarang, tapi pasti Allah akan tunjuk, anda akan terkandas kemudian hari.kembalilah, still belum terlambat sebelum ajal menjemput. jalan pulang kepangkuan Allah itu terlalu luas.


lastly, mostly credit to ilmu pemberian Allah, perantaraan dari program 'awesome' Anda Bijak jauhi Zina, dan Pusat perlindungan Raudhatus Sakinah.

jangan lupa join kempen HIMPUNAN 1000 Jiwa 1 Hati untuk Malam tahun Baru 2012 ini. kita banteras lagi seks bebas di malam tahun baru, InsyaAllah.




Mohon jasa baik anda sebarkan ilmu ini sebagai kempen memerangi valentine.sebarkan ilmu ini, kerana masih ramai lagi yang hanyut di luar sana tidak mengetahui bahana sebenar seks bebas.semoga allah mrahmati jihad kita pada hari valentine 14/02/2012 ini. semoga Allah memberi hidayah pada hati2 mereka. Amiin ya Rabbi


20 Hamba Allah tinggalkan jejak :):

Shazwan said...

Informasi yang baik.. kombinasi antara modern medicine, general fact dan islam.. saya akui, saya pun rasanya x dpt wat gini.. teruskan usaha dakwah

cadangan : kalo tambah "kenapa nabi haramkan zina" mungkin lebih baik untuk membuat orang berfikir..

MERAH said...

Salam, scaryyyynya post kali ni.semoga rmai org terbuka hatinya untuk menjauhi perbuatan zina terkutuk ini.

Awang Afif said...

Salam
MashaAllah.
Nice sgt entry ni ^^
Kenapa Islam (agama yg Allah redhai ini) haramkan zina ?
~lastly, NICE :) inshaAllah terus thabat

Siti Hajar said...

its totally proven scientifically...
that is a beauty of ISLAM that ask us to avoid ZINA to prevent all kind of problems...
subhanallah...

Azzah said...

ngeri nengok gambar...nice post..

Bunga Humairah said...

Subhanallah. Moga Allah sentiasa lindungi kita semua :)

Jazakillah ukhtie..

dyabunga said...

ngeri nye..

zakizakirin said...

perghhhhlah...nice info tapi memang menyeramkan tengok kesan akibat berzina...berdiri bulu roma gua...

sYaFiQa said...

Salam...mohon share kat blog n FB sy yer. tq coz sharing...

Anonymous said...

sangat menggelikan

MalIqmal said...

Alhamdulillah, entry ni amat berguna dan amat menggelikan :)

Cik Tie@Akak said...

menakutkan

Niffa_Lay said...

eeee,,,menyeramkan"ana"...smoga post ni jd pgjaran buat kite smua..amiin..

Kyra Hizrina said...

so scaryyyyyyy ! :/ ya Allah takut sgt tgk benda2 alah time bt pguguran tu...pernah ddedahkan juga aritu time pegi ceramah tpi siyes sgt menakutkan. tgk byk kali pn still tk hilang rasa ngilu tu..

Dididella said...

yucksss ! kmbang bulu roma tengok !

DRceria said...

Tabarakkallah ya ukhti... usaha yg baik... insyaAllah akan dapat pengajarannya utk semua...

Anonymous said...

seriously, this article really make me INSAF..

LA ILA HA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH....

Anonymous said...

Moga kita semua dijauhkan dari perbuatan yg keji ni... :)

Hanie Adanan said...

nice entry :) osem .
masya Allah . nauzubillah . boleh bayangkan kesakitan abortion walaupun setakat melihat gambar tu . kesian janin yang ada dalam rahim tu baru diberi nyawa oleh yang Esa sudah di tarik semula sebelum lihat dunia .

Asmaroni Rahman said...

scary la gambar dalam entri ni.... tapi apa2 pon JAUHI ZINA!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright by © 2010 Hubbul Ilahiyah
Design by ♫ Princess Nabilah Blogspot ♫ You want to get one design too? Let's go my website Facebook Princess Nabilah